maanantai 11. kesäkuuta 2012

Wedding!


Lauantaina oli äidin serkun häät ja niihin olin pukeutunut yllä näkyvän kuvan mukaisesti (: Oikea kuva on aivan kamalan tärähtänyt, mutta se oli pakko liittää tähän mukaan sillä vasemmassa kuvassa mekko näyttää neon vihreältä ja se EI ole neon värinen :D vasemmassa kuvassa näkyy siis mekon väri paremmin. Minulla oli lauantai aamuna ehkä kamalin hiuskriisi ikinä, ja olin jossain vaiheessa jo niin turhautunut että päätin etten lähde koko juhliin. Onneksi oli Juho pakottamassa lähtemään (yritti jopa piristää minua yrittämällä kihartaa näitä typeriä hiuksia!) ylläri, ettei onnistunut..
Loppujen lopuksi olin kuitenkin ihan tyytyväinen, että lähdin koska juhlissa oli tosi hauskaa, vaikka hiukset olivatkin nyt ihan super tylsästi, melkeinpä täysin laittamatta.. Okei, nyt unohdetaan ne hiukset! :D Juhlissa oli siis hauskaa, morsian oli erittäin kaunis ja VAU mikä auto hääautona oli! Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi ja bändi joka alkoi illalla soittamaan oli sekin hyvä (: Onnistuneet juhlat siis!
Hirveät silmäpussit tässä kuvassa


En viitsi laittaa itse tilaisuudesta mitään kuvia, sillä kaikissa näkyy jonkun kasvot enkä halua alkaa sensuroimaankaan niitä koska lopputuloksena olisi silti vain oma naama kaikissa kuvissa :P
                                     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti