torstai 14. kesäkuuta 2012

Falled in love

Apua! Jälleen tässä huomaa, kuinka tylsyys on vaarallista. Silloin ajautuu aivan väärille nettisivustoille, kuten minä tänään ajauduin Cubuksen verkkokauppaan. Eih... Muistatte varmaan, kuinka aikaisemmin puhuin siitä, kuinka olen rakastunut pitsivaatteisiin. No, aikaisemmin minulla ei ole ollut yhtäkään, mutta nyt löysin melko täydellisen yksilön! Olen rakastunut. Ja mikä pahinta, ollaan huomenna Sonjan kanssa menossa kaupoille... Hyvästi ne vihoviimeiset rahat, joita olen yrittänyt säästää :D En kuitenkaan pysty hillitsemään itseäni..


Kuvassa uusi rakkauteni kohde... Oi kun se on niin söpö <3 Söpöstä puheen ollen: ollaan ehkä menossa tänään katsomaan kissanpentuja! Toivottavasti tällä kertaa löytyisi "se oikea". (:

Mitä mieltä olette: söpö vai ällötys?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti