keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Turhautuminen..

Jei! Tänään tajusin taas, että Muodin huipulle on palannut ruutuun. Kiva kiva, nyt on keskiviikkonakin taas jotain katseltavaa. Siinä ohjelmassa on vain yksi huono puoli: se saa aikaan minulle inspiraation, jota en voi mitenkään tyydyttää! Inspiraatio olisi alkaa ommella jotain, mutta koska ompelukoneet yksinkertaisesti vihaavat minua, siitä ei oikein tule mitään. En ymmärrä mikä niillä on minua vastaan, mutta yläasteen käsityötunneillakin yksi kone melkeinpä räjähti käsille heti kun minä koskin siihen. Joten en uskalla ottaa riskejä :P Lisäksi inspiraatiota ja turhautumista aiheuttaa sivusto Indiedaysin mahtavat blogit, joita tulee lueskeltua joka päivä. Miksi minä en voi olla yhtä kätevä, lahjakas, taitava, tyylitajuinen, kaunis....? Tämä lista on aika pitkä :D Uskon kuitenkin, etten ole yksin näiden ajatusten kanssa.


Löysin kamerasta eilen uusia toimintoja. Tuo kuva on otettu "värinkorostus"  toiminnolla. Se korostaa kaikki vihreän sävyt. Johtuukohan siitä että naamani näyttää olevan homeessa? ;D Muutenkin ehkä vähän turhan lähikuva...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti