keskiviikko 25. tammikuuta 2012

~Friends will be friends~

Mitä on ystävyys?

Se on sitä, että toinen välittää.

Se on sitä, että haluaa viettää toisen kanssa aikaa.
Se on sitä, että toinen kuuntelee ja puhuu.
Se on sitä, että pystyy jakamaan salaisuuksia.
Se on sitä, että on hauskaa yhdessä.

Näitä (ainakin) vaaditaan mielestäni siihen, että voi sanoa olevansa ystävä jonkun kanssa. Eilen näin erään erittäin vanhan ystäväni, jonka kanssa en ole pitänyt mitään yhteyttä, osaksi sen takia että minusta tuntuu, ettei tätä kyseistä ihmistä ole yksinkertaisesti kiinnostanut minun seurani: on ollut parempia ystäviä, kuin minä. Uskon, että hänellä on syynsä. Nyt minulle tuli kuitenkin huono olo eilen siitä, että vaikka minulla olisi ollut tilaisuus jutella entisen parhaan ystäväni kanssa, en tehnyt mitään. Oikeastaan, olin vähän kuin häntä ei olisi ollutkaan. Ja onhan minussakin tietysti ollut vikaa: en ehkä ylpeydestä tai pettymyksestä itsekkään ole yrittänyt lähestyä tätä henkilöä.

Minusta tuntuu, ettei meistä koskaan tule ystäviä, mutta meillä on omat uudet ystävämme. En halua muistella pahalla. Muistot ovat ihania, ja vaalin sitten niitä (:

Tulipas henkevää... Pakko vähän purkaa ajatuksia jotka tuntuu olevan näin ennen koeviikkoa ihan sykkyrällä ja stressi painaa päälle. On kokeita ja vanhojen tanssit... Ja hirveästi tekemistä! YO kirjoitusten ensimmäinen osakin maaliskuussa... HUH! :D Mutta mutta... 11 lukijaa, vau! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti