keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Täällä taas!

Ei ihan vuotta ole ehtinyt sentään kulua siitä, kun viimeksi kirjoittelin tänne... Joskus innostusta on, joskus ei ole... Ja kuluneen vuoden aikana ei ole ollut.

Ja nyt sitten taas kuitenkin on :D Voikohan sitä tuon epäselvemmin enää edes ilmaista... En ole koskaan ihan täysin haudannut tätä blogia, aina välillä olen päässyt jopa niin pitkälle että olen selaillut vanhoja postauksia ja miettinyt, pitäisikö kirjoittaa. No tähän asti en ole saanut aikaiseksi.

Nyt kuitenkin kevään aurinko luo valoa niin paljon että energiaa riittää. Niinkin paljon, että olen haalinut itselleni enemmän töitä kuin mitä ehkä jaksan tehdä. Toimin vaatekaupassa kouvolassa puitetyöntekijänä, maatilalla eläimiä hoitamassa ja lisäksi minusta on tullut Partylite-konsultti! Myyn siis Partyliten kynttilöitä, somisteita ja sisustustarvikkeita innokkaille asiakkaille :) Yleensä myyminen tapahtuu "emäntien/isäntien" kotona tapahtuvien kutsujen kautta. Jokainen halukas pystyy pitämään Partylite-kutsut, jotka ovat hyvin samanlaiset kuin esimerkiksi Tupperware- kutsut, mutta tietysti eri tuotteilla.
Huh... Menipä mainostamisen oloiseksi.

Lukio on nyt siis minun osaltani ohi (wuhuuuu!) ja nyt minä vain... Lomailen. Ja luen kirjoja... Ja lomailen kunnes kesän tullen haalimani työtaakka alkaa vaikuttaa sillä kesällä minulla tuskin on edes aikaa hengittää.
Yritän kuitenkin nyt viedä blogiani uuteen suuntaan, nyt kun taas jaksan kirjoittaa. Ajattelin paneutua etenkin lukemaani kirjallisuuteen (sitä on paljon), sen arvosteluun ja ruokaan, mikä on aina ollut yksi suosikkiaiheistani ;)

Ja sitten syksyllä.... Toivon, ja rukoilen että pystyn alkaa kirjoittamaan blogia yliopisto- opiskelijan näkökulmasta. Pidetään siis peukkuja!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti